¿Falamos?

Programa Retorna Cualifica Emprego

ENTIDADE

COLABORADORA

Para poder acceder al Programa es necesario:

Rexístrate

“Sen o relato da diáspora, a historia de Galicia estaría mancada”

Estas palabras de Xosé Neira Vilas, escritor que deu voz á historia da emigración galega, son ás que a Xunta de Galicia fai referencia na presentación da nova Estratexia Galicia Retorna 2023-26 (ERG2026).

Resume unha parte fundamental do relato da nosa terra, aquel que comprende as historias persoais, familiares e humanas de todos aqueles galegos e galegas que un día tiveron que partir, facendo da emigración un proceso esencial para comprender a historia de Galicia.

Un proxecto liderado polo Presidente Rueda e coordinado pola Secretaría Xeral de Emigración

Ó noso xuizo estamos ante un dos grandes soños que sempre tivo a poboación galega: traer de volta a casa á nosa xente.

«Cada vez que se xuntaban, os meus parentes tiñan dous temas de conversa: como cambiou a súa vida ao chegar a América e cando ían volver a Galicia». Así comezaba a obra Volver a Galicia, escrita por María González Rouco, neta de galegos (de orixe de Lugo e A Coruña), nada en Buenos Aires no 1960.

O colectivo da poboación galega que reside no exterior representa o 20% do total*

*Datos do Instituto Nacional de Estadística

A Xunta de Galicia anunciou en xaneiro deste ano 2023 unha nova estratexia coa que busca facilitar o regreso de 30.000 galegas e galegos do exterior nos próximos catro anos.

20 k
Galegos
0
Anos de actuación

Programa Retorna Cualifica Emprego

A novidade neste proxecto, a diferenza do anterior, é o programa da Consellería de Promoción do Emprego e Igualdade titulado “Programa Retorna Cualifica Emprego”, que engade accións formativas dirixidas a persoas emigrantes galegas para a adquisición de competencias e capacidades, así como a incorporación ao mercado laboral galego.

Dende xa, a nosa Fundación atópase falando coa rede empresarial galega e facendo un listado dos perfís que quedan por cubrir. Con este listado iníciase unha campaña de divulgación nos países con maior concentración de xente galega. Créase un novo mercado de traballo, ofertas laborais de empresas galegas, dirixidas a demandantes galegos e galegas no exterior. As persoas seleccionadas terán unha axuda para o seu traslado a Galicia, xunto con gastos de primeira necesidade.

O camiño das persoas retornadas.

Este proxecto comprende varias fases:

Fase 1
Publicación

Recompilación de prazas vacantes a cubrir nas empresas galegas.

Fase 2
Preselección

Posta en coñecemento destas vacantes ás persoas galegas retornadas.

Fase 3
Selección

A empresa recibe os CV e inicia un proceso de selección cos candidatos e coas candidatas.

Fase 4
Acompañamento

Dende a fundación guiarase ás persoas retornadas no momento de xestionar a súa estancia persoal en Galicia e na súa incorporación na empresa.

Axudamos dende 2016

Somos entidade colaboradora para desenvolver esta nova estratexia de retorno, estando profundamente agradecidos á Xunta de Galicia na confianza que se deposita en nós.

Dende xa colaboramos activamente na execución da mesma. A nosa actividade centrarase principalmente en acompañar as persoas retornadas no seu regreso a Galicia, xunto cunha incorporación laboral en empresas galegas que teñen dificultade en cubrir certas posicións pola actual situación demográfica.

Que podemos facer por ti?

© 2023 Fundación Venancio Salcines – Inscrita en el Registro de Fundaciones de Interés Gallego por Orden de la Vicepresidencia e Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza con número 2016/9.

1
Hola, este número es solo para cuestiones relacionadas con el programa de becas. El Programa Retorna tiene otro número diferente.